Egiticilerin eğitimi kapsamında “Sıfır Atık ve Geri Dönüşüm Bilgilendirme” konulu eğitim düzenlendi.
Egiticilerin eğitimi kapsamında 24 Haziran 2026 Çarşamba günü Fakültemiz Konferans Salonunda Dr. Öğr. Üyesi Selma BÜYÜKKANTARCI TOLGAY tarafından “Sıfır Atık ve Geri Dönüşüm Bilgilendirme” konulu eğitim verildi.
25 Haziran 2026 Perşembe